FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jak złożyć zamówienie?
Gdy znajdziesz odpowiedni produkt, wybierz odpowiedni wariant i wciśnij przycisk “Dodaj do koszyka”. Następnie możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej klikając “Przejdź do płatności”. Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowym i opłacenie zamówienia.
Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?
Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.
Kiedy przejdziecie do realizacji mojego zamówienia?
Realizację zamówień rozpoczynamy od razu po zaksięgowaniu wpłaty.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
W BodyGold dostępnych jest kilka opcji płatności. Możesz opłacić zamówienia poprzez Paynow, skorzystać z szybkiego BLIK’a lub wykonać tradycyjny przelew bankowy na dane z Paynow lub bezpośrednio na nasze konto bankowe:
28 1140 2004 0000 3302 7742 7084
BUYSHOP
ul. Zagrody 63
32-800 Brzesko
*W tytule należy podać imię, nazwisko i adres email, z którego zostało złożone zamówienie na stronie icardi.pl
Czy mogę zamówić produkty za granicę?
Oczywiście, nasze produkty wysyłamy na terenie całej Unii Europejskiej
ZMIANY W ZAMÓWIENIU
Czy mogę anulować zamówienie?
Zamówienie może zostać anulowane w przypadku, gdy nie przeszło jeszcze do kolejnego etapu realizacji. W celu anulowania zamówienia prosimy nie zwlekać i poinformować nas o tym najlepiej w ciągu godziny od złożenia zamówienia.
Czy mogę zmienić kolor lub rozmiar zamówionego produktu?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru lub rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila sklep@bodygold.pl z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany adresu dostawy. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila sklep@bodygold.pl z podaniem numeru zamówienia i poprawnego adresu dostawy.
REKLAMACJE
Jak złożyć reklamację wadliwego produktu?
W sytuacji gdy produkt nie przyszedł w idealnym stanie, prosimy o informację na maila sklep@bodygold.pl wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru.
Zamawiałam kilka produktów, a otrzymałam tylko jeden lub część z nich.
Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.
Jak mogę dokonać zwrotu produktu?
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.
WYSYŁKA I DOSTAWA
Ile kosztuje wysyłka?
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek i klientów, standardowa dostawa jest DARMOWA
Jaka firma kurierska dostarcza zamówienia?
Wszystkie przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera Pocztex. W przypadku zagranicznych przesyłek za dostawę odpowiada lokalny operator.
Do jakich krajów wysyłane są zamówienia?
Zamówienia wysyłamy głównie do Polski. Jednak specjalnie dla zagranicznych klientów przygotowaliśmy ofertę międzynarodowej przesyłki do ponad 150 krajów.
Gdzie mogę śledzić swoje zamówienie?
Zamówienie możesz śledzić na stronie: https://www.17track.net/pl. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki.
Czy jest możliwość płatności za pobraniem?
Niestety, aktualnie nie ma możliwości płatności przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia umożliwiamy płatność tradycyjnym przelewem.
CZAS DOSTAWY
Jaki jest czas dostawy?
Większość zamówień dociera w okresie 2 do 3 tygodni od momentu opłacenia zamówienia. Czasami jednak, zazwyczaj z winy przewoźnika, dostawa się wydłuża, dlatego maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni roboczych.
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Zamówienia są wysyłane od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila lub numer telefonu.
Skąd wysyłane są zamówienia?
Paczki są wysyłane przez naszego partnera spoza Unii Europejskiej, ponieważ nie mamy w Polsce własnego centrum logistycznego.
Dlaczego status mojej przesyłki od dłuższego czasu się nie zmienia?
Spokojnie, numery przesyłek aktualizowane są zazwyczaj z kilkudniowym opóźnieniem, dlatego od razu po jej wysłaniu może nie być widoczna w systemie. Prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki w systemie nie zmienia się od dłuższego czasu. Jednak jeżeli przesyłka nie dojdzie w ciągu regulaminowych 60 dni, prosimy wówczas o kontakt.
Czy wszystkie produkty są wysyłane w jednej paczce?
Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.